پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴| گام لرزان مدافع عنوان قهرمانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی
سرخط خبرها

بسکتبال آلمان بدون تماشاگر حرکت می‌کند

  • کد خبر: ۴۹۱۴۸
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
بسکتبال آلمان بدون تماشاگر حرکت می‌کند
تیم بسکتبال روستوک با همراهی بهنام یخچالی توانست مقابل آرتلند دراگنزبه پیروزی دست یابد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، رئیس فدراسیون بسکتبال آلمان در نامه‌ای خطاب به همۀ تیم‌ها، بازیکنان و ... حتی مردم طرفدار بسکتبال از آنان دعوت کرد تا فدراسیون بسکتبال آلمان را در اوضاع کرونا یاری کنند.
در این نامه آمده است: «کرونا فقط مربوط به آلمان نیست و مردم در سراسر پهنۀ گیتی گرفتار این بیماری شده‌اند. آنچه در این شرایط برای ما اهمیت دارد، همکاری و همیاری بین همۀ ماست به خصوص جامعۀ بزرگ بسکتبال آلمان که از طریق این رویداد ورزشی باید سعی در حفظ روحیه مردم داشته باشیم و امید را در بین گروه‌های مختلف زنده نگه داریم. فدراسیون بسکتبال آلمان خوشحال است که طی این مدت با وضعیت بحران جهانی، تنها نیست بنابراین وظیفۀ ماست تا به همنوعان‌مان کمک کنیم و در بازی‌ها به سلامت افراد توجه داشته باشیم و به مردم در مبارزه با کرونا کمک کنیم. بازی‌های حرفه‌ای را بدون تماشاگر کردیم تا کسی آسیب نبیند. ما قوانین‌مان را بر مبنای کمک به تیم‌های‌مان گذاشتیم و از طریق پخش بازی‌های ملی می‌خواهیم مردم بدانند قهرمانان‌شان در کنارشان هستند. ضمن اینکه از طریق پخش بازی‌ها، همه را در جریان برنامه‌های‌مان قرار خواهیم داد، چون ما با هم حرکت می‌کنیم.»
اینگونه شد که رقابت‌های بسکتبال آلمان از سر گرفته شد و تیم بهنام یخچالی نیز در لیگ دسته دوی آلمان به مصاف آرتلند دراگنز رفت و این بازی را ۸۶ بر ۶۴ به سود خود به پایان رساندند.
یخچالی ۲۹ دقیقه در میدان حضور داشت و توانست برای روستوک ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس گل ثبت کند و کارایی او نیز ۲۶ بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->